BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag, maj 17

Helgen



Ja, jag har inte haft tid/lust/ork för att skriva nånting det blir mindre o mindre både här o på bdb vet inte varför men det har bara blivit så. Har haft fullt upp!

Ja iaf i fredags så jobbade jag =) Gick av kl 11.00 på morgonen på lördagen så blev det ganska stressigt hem för att hinna duscha o göra sig i ordning innan dopet. Älskling sov juh hos mig utan mig när jag jobbade fredagsnatt. :P Konstigt det kändes sa han :P *hehe*

Lördagen bestod av Fiaa o Daniels dop =) Helt underbart var det. :D Tack för en trevlig tillställning! =)
Grät i kapellet, usch det är et som e så jobbigt med kyrkor osv för då kommer det alltid en tår. Så underbart vackert Fiaas bror sjöng :D
Ni va så fina allihopa, :)
Och jag tyckte att Eurovision sög!!! Fan vad dåligt de va i år... Nej nej nej säger jag bara...
Och nu börjar det bli riktigt spännande i Robinson, följer det varje lördag. :D

Söndag va att jobba, så tog vi en liten utflykt och vi spelade lite fotboll så lyckades jag så klart sparka i både backen o bollen samtidigt så det kändes väl lite i tån.
Men sen kändes de mer o mer så fick ja lov kolla när vi vilade så klart att de blödde som faaaaaan! Skon e röd :( Mina nya skor :S
Halva stortånageln böjdes bakåt och började blöda "lite"...
Jag e så duktig *lr inte* men de där e konstigt att jag inte känner när jag gör illa mig, bara typ en timme lr mera efteråt :S

Så skulle jag träffa älskling efter jobbet men han fick lov att jobba så åkte jag hem ist o spelade PS med brossan tillslut lackade jag ur på spelet så jag slängde handkontrollen i golvet. *inte bra*
- Jaaa, jag vet att jag e en dålig förlorare! (Men den här gången spelade jag mot mig själv-tiden) o inte brossan som ja blev arg på utan spelet!

Så har jag bränt mig på brännhett kaffe på jobbet i fredags så jag har blåsor i gommen gör ONT kan jag lova, så man kan inte äta riktigt... Jag kan fan lyckas med allt.
Expert på göra illa mig själv, men de va faktiskt ett tag sen jag gjorde de sist så det va väl dags.

Så har ja åkt flak idag för första gången bara för att liksom. bara prova... :P


Så nu ska jag hitta på nått att göra... :D

0 kommentarer: