BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag, juni 30

Kväll :D


Nu sitter jag i sängen äntligen o har lite tid att sitta framför dumburken xD

Hittade ingen bikini efter jobbet, gick runt o leta hitta ingen :(
Antingen var det för smått lr för dyrt lr en konstig färg/mönster. Vet juh inte heller vad jag ska ha för nått. Nånting som sitter bra och e snygg iaf.

Sen kollade jag o pappa o brossan på en bil som jag hade bestämt vi skulle kika på. Men den blev det inte. Orka leta efter något motorfel, som man varken vill/kan/har tid att leta efter. Så den blev det inte! Så då får man leta vidare...

Så tog jag med mig råttan som jag hade beställt med mig hem :D Såå söööt så... <3 Önskar dom kunde va så små jämt!

Nu ska jag kika på 3:an o kolla på "Into the blue" och se om den e nå bra :D

0 kommentarer: