BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag, juni 30

Tisdag


Nu sitter jag på jobbet och vi tar det lugnt, så då sitter jag här xD

Det som hänt sen sist är väl att man jobbar som ett as... Men det e så kul att det e så fruktansvärt fiiint väder :D
Sen har man lyckas sprängt basen efter man provade byta basar, så konstaterade jag att de va basen o inte ett kabelglapp lr steget...
Aja, billigt var det men det har faktiskt hållt länge. Men nu e det dags att byta upp sig. Så ska beställa en ny bas imon, ska hem och fundera på vad man ska ha för nått :D

Men e så fruktansvärt sugen på köpa ny bil också, de vet ni redan efter mitt tjat att jag har behovet av en större bil...

Jobbar nu mellan 12-17 skönt pass :P Sen ska ja försöka kika på en bikini man kan ha. Svårt som fan att försöka bestämma sej för EN och en färg. *suck*

Imon e jag ledig, då ska ja kanske prova att färga håret igen. Fixa naglarna ska jag också de behövs...

Nästa gång jag e ledig är torsdag nästa vecka. Jobb jobb jobb hela hela tiden.... Blir drygt i längden att jobba så mycket o så långa pass på minimum 9 timmar... Men det kommer gå fort tills DBV o CCV :D

Nepp nu vet jag inte vad jag ska skriva nå mera :P
Ska hitta på nått att göra nu...

0 kommentarer: