BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag, september 20

Kvällsblogg...




Vi 4-ever darling.
[Älskling valde att hjärtat skulle vara blått *haha]
Love U!


Ja nu hinner man skriva lite kvällsblogg... :P

Man har inte hunnit så mkt när man jobbar 8-19 nu i helgen lör-sön.
Imon är det jobb igen som väntar som vanligt. mån- tors. Men på tisdag har jag faktiskt tagit ledigt från jobbet fast jag skulle ha jobbat.
Känner att jag inte har tiden och behöver plugga!
Har juh gjort klart allting på papper med anteckningar osv. "Bara" sådär 12-14 sidor, jag vet faktiskt inte hur mkt de blev men mkt vart det iaf, lär juh bli mera när jag sitter och ska skriva ner allting på datorn och skicka iväg mitt arbete också...
För på torsdag ska det lämnas in... Men på fredag ska jag till skolan igen och min lärare ska hjälpa mig med en uppgift som jag inte kunde göra på min dator här hemma. Så den uppgiften blir förskjuten! Sköönt! Att man kan göra så... Lärarna verkar asbra ! :D


Älskling har juh varit hos mig sen i torsdags och vart med pappa och fixat bilens hans...

Och så var vi juh på bio i fredags "Flickan som lekte med elden"
Ni som tyckte "Män som hatar kvinnor" va bra så kommer ni tycka den här är ännu bättre. Ååå så jävla underbart bra den va!
Älskar dom!
Ni personer som säger ni hatar svenska filmer (pekar inte ut någon- ni vet själva vilka ni är) *hihi* Tycker ni inte dom här filmerna är bra vet jag inte vad ni tycker om för typ av filmer!
Förstår faktiskt inte varför!

Så en sak till så letar jag och älskling lägenhet nu på allvar. Älskling ska flytta hem till mig tills vi hittar vårat eget. Läängtar så himla mycket. Äntligen kommer jag få sova tillsammans med honom hela hela tiden! Underbart!

Andreas hjälpte mig och färga håret i torsdags blev asbra :D Blev lite mörkt nu i början med det går juh ut efter några tvättar och får den jag ska ha. Mörkbrunt som min orginalhårfärg, men nu ser det mera svart ut, men det syns när det är ljust ute...
Lite svårt kanske nu när det är höst och kallt.
Men så fint det är nu när hösten är här med alla färgerna på träden =) I love!

För- och efter bild får ni se skillnaden. Vad tycker ni. Kommentera gärna!
Bättre lr sämre!? =)








Fast jag kan juh inte bli nå bra på bild men ändå, skit samma xD


Nu ska jag mysa ner mig tillsammans med älskling som ligger här breve i min lilla säng...

Natti natt!


1 kommentarer:

Sofiaa sa...

fniss.. Inte för att förstöra, men jag som ja, hatar svenska film måste fnissa lite och berätta att män som hatar kvinnor är JÄTTE bra. Den är också gjort av danskar!! hahaha, så den är inte svensk.. fniss