BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag, september 25

Lite nya händelser dåe...


Jao som sagt har det hänt lite ny händelser...

Har jobbat onsdag och torsdag hela dagen och natten.
Så idag gick jag av kl 9.00 morgonen, så for jag hem till Andreas och hjälpte han och flytta massa möbler osv. Så nu är det verkligen tomt i hans fd rum.
Sen fick jag lov åka till skolan vid 12.30 och göra en uppgift som inte gick göra på min dator. Skönt så nu e alla skoluppgifterna klara tills vi får nya på tisdag :S Jaja sånt man får leva med...

Vi har juh fått ett hus :D Woho... Äntligen ska vi flytta ihop, som vi har längtat! Så nu blir det mkt jobb framöver...

Så har man tackat nej till jobb idag också som jag känner mig lite osäker på...

Skönt nu är jag ledig imon så då ska det bli sovmorgon för mig, Andreas åker på morgonen till Mora och ska göra ett ärende så han lär väl komma tillbaka när jag sover :P

Fest är det ikväll i Bygdegården också mamma och pappa ska väl dit och parta järnet lr nått. Skönt o ta det lugnt nu ett bra tag framöver tills allting blir klart med flytt osv.
Hade juh velat ut o festa nästa helg då det är Rättviksmarknad men det blir väl fler ggr. Det är viktigare att få i ordning allting...

Söndag jobbar jag igen som extra.

Mån-Ons går jag i skolan igen. Måndag åker jag till Säters Metalsjukhus, får passa mig så jag inte blir kvar där nere skojjade mamma. *Haha* Hon ville ha kvar mig xD

Sen har jag INGENTING inplanerat. Helt jävla otroligt. Har ingen aning om vad man ska hitta på. Några förslag? Var länge sen jag inte hade nått att göra så nu får jag panik ist när jag inte ska göra nått. Plugga kanske man borde... :P *Om man orkar xD *

Nä nu ska jag pallra mig ut och gå och duscha och göra mig klar för sängen. Sköönt!

Natti natt....

1 kommentarer:

Nina sa...

vad roligt att flytta ihop :) vart är det någonstans då? Kram