BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag, september 11

När tiden inte räcker till...


Ja, usch vad trött jag är!!!

Vaknade halv 12 :S

Ida blir de stress igen... *suck*

Ida tänkte jag att jag skulle hinna plugga, men nej de blir nog inte så... Hur fan ska jag hinna få det klart!?

Jag ska på personalfest ikväll så då blir de lite förfest sen utgång på Wasa för lite käk och dricka...
Samtidigt ska jag hinna med att städa huset, ta ur och i diskmaskinen, dammsuga, fylla på toapapper och hushållspapper överallt, ja osv...

Ska äta frukost och göra lunch. Blä!

Sen ska jag duscha, sminka mig, blåsa håret, platta håret ev, välja kläder tills ikväll, och de tar väl typ två timmar.

Så ska jag jobba imon bitti, får se hur pigg man är då efter kvällens dricka... Hmm...!?
Nej ska inte dricka alltför mkt iaf...

Nej fy varför räcker tiden aldrig till?? Att det jämt är så att man alltid har nått att göra, saknar faktiskt tiden ibland att inte ha nånting att göra när man varit arbetslös som längst i kanske en månad i rad... Men då får man inga pengar heller. Men de vore skönt med några dagars att göra ingenting!

Hade velat komma iväg en stund att åka bort över en dag lr längre bara för göra nånting annat. Velat åkt utomlands hade jag också velat, men det har jag aldrig varit. Och där är det pengarna som styr igen..

Inskolningen gick asbra iaf! :D Så då blire ännu mera jobb snart...

Två jobb, skola på halvfart säger dom (ööö det blir 100% ändå), så har man fästman man vill umgås med hela tiden, vänner man skulle vilja träffa, så har man ett gäng bilar man inte har användning över och bara står och tar plats, en bil jag använder, en till katt snart, och dagsysslor varje dag. No fucking way att jag ska ha någon unge på ett jävla bra tag... Fast jobb först o lägenhet.

Just ja angående lägenheten tackade jag nej till, så fick ja ett nytt erbjudande på en etta, men sa jag också nej till för den kostade typ lika mkt som en tvåa och va i färnäs, vill inte ha dom resorna varje dag, jag vill kunna cykla till jobbet, och så har jag inte tiden till att flytta till den första oktober heller.
Tänk att tid och pengar kan ställa så stora krav på en!? Så har man ett förhållande som blir lidande för man inte kan ses så mkt för man måste jobba.

Nej livet är bra stressigt ibland... Jag är nog den stressigaste person jag nånsin träffat.
Så har jag fått en sjukdom pga stress :( Som jag kom på igår kväll när jag pratade med Andreas via msn. Som jag hade ett tag nu, men det har inte varit så förut...

Så har man inte kunnat sova ordentligt sen i Juli månad heller, jobbat varje helg sen i juli förutom EN. DE NI!!

Och NEEEJ jag överdriver inte. Varför skulle jag göra det!?
Bloggen är som en dagbok för mig, fast jag inte har tid att skriva varje dag. Det är som en avkoppling att jag kan skriva ner mina känslor. Och det behövs faktiskt! Den har gjort mig bättre.
Tack Fiaa för du tjatade på mig att skaffa mig en blogg =)

Nu blev det jävligt mkt att läsa för den som orkar, tror ja det e inte många som gör!

Nej nu blire nog ta en huvudvärkstablett och försöka dra sig upp ur sängen.
Fan man kan juh bli deprimerad för mindre. Ligga kvar i sängen hade varit GÖTT!!

Bye bye!

1 kommentarer:

Sofiaa sa...

Kram till dig sötnos.