BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag, oktober 8

Det kommer bli en Blogg pause framöver... =(


[ Här kommer första bilden på vårat nya hem ]
Visst är det litet, men väldigt mysigt tycker jag :D


Ja det kommer att bli en blogg paus framöver...
Det kommer juh ta hundra år innan vi kommer få bredband till våran lilla stuga, dit vi ska flytta.
Så då kommer jag inte vara online överallt som jag brukar..

Det är märkligt det där, att man kan bli beroende av nånting så snabbt. Dvs datorn!
Ååå vad tråkigt och tomt de kommer vara utan internet. Liksom vad ska man göra!? Panik känslan kommer sakta men säkert redan nu :S
Jag har juh stort behov av internet nu när jag pluggar och mitt beroende...

Ja idag har vi gjort allting klart i stugan/huset... Vet inte riktigt vad vi kallar det än :P
I helgen ska vi möblera och göra allting klart. Alla grejjer finns, ska bara inreda det sista osv...

Och idag ringde dom och frågade om jag kunde jobba imon. Så då ska jag jobba natt :D
Känns bra att ha flera jobb iaf :P

Just nu sitter jag och tittar på lyxfällan, mkt lärorikt program...
Vad alla pengarna ska räcka till...
Mat, hyra, bensin, bilens försäkringar och skatt, kläder, bredband, telefonräkningar, osv...
Ja förstår inte hur vissa människor inte fattar att dom inte kan handla mer än vad dom får...
Liksom ett tidigare program jag såg, så va de en kille som fick 22 tusen i lön och handlade för 44tusen varje månad :S
Förbryllande är vad de är...

Usch ja vi alla behöver pengar. Kan inte dom överbetalda jävlarna ge oss "normala" människor lite pengar. Kungen klagar över att ett 6 siffrigt belopp lr mer är för lite för barnens behov medans vi får 1000 kr i månaden. Det är sjukt!

Nu ska ja kolla vidare... Ha de bra och sovgott :P

1 kommentarer:

Sofiaa sa...

Håller med. Tänk bara var 10 % av kungahusets "lön" hade gjort för vård och skola i Sverige. Blä på dom.