BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag, oktober 5

Lite Paus...


Ååå vad jag vill ha den här som tattuering!!!
Love it!


Lite paus från jobb :P
Nyss kommit hem =) Gick upp kl 05.00 idag :S Drygt, men sen gick jag av halv 9 på morgonen och sen prata lite mera om jobb, Hoppas! Får se hur det blir med jobb nu längre fram med tanke på Mora Kommuns besparingar. Piss!

Sen var jag och handla lite små saker. Eller "lite" va de väl inte direkt...
Smink, sitt dynor till köksstolarna till huset i Öna blåa med stjärnor på *hehe* passar bra till dörrmattan mamma köpte till oss på Rättviksmarknad,
några fina glas, andra köks saker, parfym, hipsters trosor dom är juh bara så skööna :D
schampo och Balsam ett måste till håret annars blir de så lätt slitet,
nässprayen som gör susen nu i förkylningstiderna. Näsan rinner och är täppt typ hela tiden...

Så tog jag en fika på Kaffestugan medans affärerna skulle öppna och drack en Latté med mint smak, så gott! Tog även ett winerbröd till som inte gick ner så tidigt på morgonen. Fast jag åt frukost på jobbet så hinner man inte äta heller. :P

Nu ligger jag i sängen och kikar runt som vanligt innan jag ska börja jobba igen kl 14.
Ska väl åka om en timme, onödigt att åka fram o tillbaka så, kostar massa pengar med pärlan som är så törstig xD
Men tråkigt och sitta o vänta när man inte har nå att göra. Kommer bli så bra att flytta te Mora :D

Inatt får man sova med älskling iaf :P

Sen när jag kommer hem igen ska jag fråga älskling om han kan installera ett program så man kan se videos som man spelat in på telefonen så man kan kika via datorn ist... =)

Ha de fint alla ni... =)
Kraam

0 kommentarer: