BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag, oktober 18

Tillbaka en stund...

Hej hej allihopa. Nu e jag tillbaka efter en vecka och en dag.
Är hemma hos föräldrarna för pappa ska ha in kupévärmaren han hade köpt till mig.
Andreas jobbar och jag sitter äntligen vid internet igen. Och miljoner saker man har missat :P
Men ikväll återvänder jag te Mora igen till älskling...
Sovmorgon med honom imon som va mkt länge sen...

Jag sov visserligen till 12 idag innan jag jag gjorde mig i ordning och pallra mig iväg.
Det har väl inte hänt så mkt mer än man har jobbat och varit med älskling... :D

Mina planer på den där nya LCD tv:n kommer närmare iaf :P
Får kika runt på nätet :P

Kom på att jag inte kan ha in några bilder för min kabel är kvar i Mora. piss...

Men Ha de fint allihopa :D

0 kommentarer: