BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag, december 19

Fest + klädbekymmer!?

Sitter vid datorn och tar mig en himla god grogg i handen, första gången på mkt länge!
Jessan gumman ringde för en stund sen och va på party humör och smittade av sej ;) *haha*

Snart drar vi ut på fest, dom kommer och hämtar oss i en van, fan vad fräänt :P Älskling dricker juh Lapin som vanligt, inget snack om saken. Och spelar musik från älsks dator med super bra ljud och BAAAS!! I LOOOVEE!!

Nu börjar det bli riktigt kallt ute, likaså inne. Fy fan vi hade 14 grader här inne i stugan idag. Kallt Brrrrr...
Så vi åkte en sväng och köpte ett värmeelement till som står på golvet på OnOff, får se om de blir nå varmare och mysigare...

Gick av idag kl 11 på morgonen, sen har jag tillbringat halva dagen nere på Mora med alla julhandlare. Suck vad mycket folk det va... :@

Brände slut på nästan 3 tusen på 4 timmar... Aj aj... Men det va saker som behövdes :p
Köpte ett par svarta Lee-Jeans på JC för 800:- Sen assnygga skor för 300:-
En annan jacka North Brook för 900:- sen ett par täckbyxor att ha på jobbet. Dom billigaste på Intersport för 400:- Shit vad de ska kosta om man ska vara varm då. Helt jävla sjukt juh!

Skönt att få en annan jacka... Men jag hittade faktiskt en asfiiin jacka där med som jag prova som satt så jävla fint. Som kostade otroligt 4999:- Liksom vem har dom pengarna för en jacka liksom. McKinley jacka, har visserligen en sån jag med men inte fan kostade den så mkt...

Vad har ni själva för märke på era kläder?

Jag skäms att säga det men jag älskar märkes kläder, märkes jeans och märkes tröjjor, tycker dom är bäst. Men inte fan det dyrare alternativet som överstiger 2000:- där tar det stopp för mig!
Men det lär väl försvinna ännu mera klädes pengar om man skaffar sej en skoter...
Artic Cat for life - give me!!! Såg en Artic jacka här förut jag ville ja för ynka 3000:- Hjälp!? Vad dyrt...



Drickat för ikväll :D

Neee nu ska jag dricka lite mera... Bye bye ha en trevlig lördag kväll. Och imon jobbar ja igen... *suck*

0 kommentarer: