BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag, december 25

Julklappar :D

Nu är jag SKIT TRÖTT, Vill jag lova... Jobbat natt inatt och ätit massa julmat och efterrätt och godis och kaffe och allting som hör julen till. Snart lär man väl rulla fram. Men imon är magen lika platt igen och så är man hungrig ;) *Hahahaa*
Så sväller magen upp varje gång jag äter nått med mjölk i.
Dricker aldrig eller äter något med mjölk förutom Oboy som är så jävla gott. Men går juh byta ut och ha vatten ist. Mannagrynsgröt som älskling brukar göra på morgonen ibland är också så gott så får man ont sen =( Pannkaka ska jag börja göra på vatten ist... Mår bättre utan mjölk i maten, men är det lite klarar jag de ganska bra iaf... Vet inte vad det är som jag inte tål, om det är laktos eller mjölkproteinet...!?
Vet ni några tips för hur man ska veta skillnaden!?

Snart ska jag o pappa titta på nån svensk thriller på tv kl 21.00 som var i 2 delar... =)

Gud va många julklappar jag fick :O Vart helt chockad över att de va så många. Fast jag bara önskat mig 3 saker...

Julklapp av mamma och pappa: Hoodtröja, Presentkort från JC och GuldFynd, , 2 st After Eight, Presentkort på Bio, Vanilj Schampo, Sex and the City s.1 , 2st böcker av Stephenie Meyer- "Ljudet av ditt hjärta" och "Så länge vi båda andas". [ De två första böckerna köpte jag själv men har bara påbörjat första boken, och man blir fan beroende man jag har inte haft tid att läsa den för jag måste läsa en annan bok som är via skolan som är dötrist. *Suck* Längtar efter att läsa hennes böcker igen. Love Twilight serien. + Böckerna...
Av mormor fick jag: Pengar.
Av brossan fick jag: En elvisp och en Älg-mjukisdjur som va jätte söt.
Morbror Per/Anna/Emanuel/Benjamin: Presentkort på Bio.
Morbror Kent/Åsa: Presentkort på Cubus.

Sen fick även jag och älskling gemensamma julklappar från min mormor fick vi en Paradis Ask, och av mamma och pappa fick vi en After Eight. Så de vart mkt godis :D
Älskling fick även Axe Parfym Kit och biokort av mina föräldrar.
Av min morbror och hans fru fick han också Biokort. så nu ska vi fan gå på Bio :D

Ååå vad jag vill åka till Sälen! Gå in på sporttältet och köpa torkat renkött som är så jävla gott! Kan fan leva på bara det. Ibland önskar man att man vore Samé (lr vad de heter) :P Njuter av köttet. Pappa hade med sej från jobbet. Ååå guuud så gott! Men akk så jävla dyrt, för en knappt dm stor köttbit får man betala 100:-....
Varför är allt man vill ha det dyraste...!?

Oooj, vilket långt inlägg det blev...
Älskling har åkt hem för han börjar tidigt imon. Och han längtar redan efter mig, han ville att jag skulle följa med hem :D Så söt han e... Vill va hemma lite hos familjen och katten och brossan :D

Nä nu ska jag avsluta här tror jag, är redan tillräckligt långt :P
Hihi Bye bye... Riktig mysig dag...

0 kommentarer: