BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag, december 31

Paranormal Activity!


Jag har sett " The most scariest movies of all time". [Och det var den verkligen]
Fyy faaaan...! Det var den mest äckliga/hemska film jag någonsin sett! Usch!
Jag som är skräckfilmsfantast! Älskar skräckfilmer för jag älskar adrenalinkicken!

Just nu sitter jag o skakar, svettas, och fryser samtidigt... Både jag och älskling är asrädda!
Jag tror älskling är mer rädd än vad jag är. Han svär över mig nu att jag tog hem den filmen...
Jag sitter och skrattar bort den. Tror jag har aldrig skrikit så mkt under en film nångång. Gallskrik rätt ut!
Jag lovar, jag skämtar absolut inte! Jag är inte den som är lätträdd av mig.
Skräckfilmer ska vara hemska. Högsta betyg!

Hur fan ska vi kunna sova inatt!?!?!?

Nej jag har inte ord. Två filmer idag, av högsta betyg. Det är inte illa!

Nej nu sitter och älskling och spelar "Runke Balle"- med Eddie Meduza för att liva upp stämmningen lite... :P

Nu ska jag fan ta mig en dusch och byta kläder pga all svett. Usch vilken äcklig film!!!!!

FY FAN! SE DEN!

För att se klicka här --> http://www.youtube.com/watch?v=F_UxLEqd074 Du MÅSTE klicka!

0 kommentarer: