BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag, januari 4

Äntligen HEMMA!

Haha jaa vad ska man säga... :P
Nu är jag hemma, jag slutade kl 11 på jobbet idag. Efter det har jag varit runt hela Mora och handlat och kikat runt.

Gjort slut på lite present kort. Så jag köpte ett jätte sött armband. Ni som känner mig bra vet att jag älskar armband om det ska vara smycken. Jag köpte en bh och ett linne på cubus.
Jag och älskling köpte ett nytt påslakan sätt, jätte sött. Svart med silvriga blommor på :D
Sen köpte jag 2 nya kuddar för 800:- :S
Men det är fiberkuddar, allergi vänliga kuddar.
Jämnförts med alla dun och bommulls kuddar jag haft förut så är det bättre... Sover så jäkla bra på jobbet. Hoppas att man kan göra det hemma nu också...=)

Just ja jag och älskling for till China House idag och åt lunch :D Mums! Så mätta är vi än :P

Usch vad ont jag har i fötterna och ryggen, gått och åkt bil i 5 timmar ida :S

Nej nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen. Har iaf startat en tvättmaskin och hängt in tvätt...
Nu ska ja bara lata mig :P

0 kommentarer: