BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag, januari 5

Bakfull + Allergier...

Ja kära läsare. Jag har inte varit så kry idag :P *Haha*
Igår så kom Jessan på besök, så hade hon med sej lite goda saker. Satt och drack cider och snacka en massa. Så jäkla trevligt jag har med den bruden. My Best Friend! Love U!
Så såg vi på Paranormal Activity med Andreas. Vi tänkte Jessica skulle bli lite rädd, men vi lyckades inte så bra. Den personen som blev mest rädd var naturligtvis jag själv...
Sen skjutsa älskling hem oss till Jessan så drack vi ännu mera. Fy faaan vad fulla vi blev... Hihii!
Tack för en enormt trevlig kväll/natt igår gumman min.
Dagen ida var inte fullt lika rolig ;)

Somnade nångång vid 2 inatt, och imorsse kom jag upp 2. Haha. Usch hur jag har mått ida, vinglat runt och haft mig, fruktansvärd huvudvärk. Så drack jag oboy i morsse så fick jag ont i magen på köpet... *SUCK*

Så idag har jag bara tagit det lugnt som möjligt. Inte kört bil på hela dagen. Som är väldigt bra!
Älskling och jag har vart nyss och handlat.

Så nu har jag handlat laktosfria prudukter till mig. Nu får det vara nog allt som innehåller mjölk.
Har fortfarande inte smält hur det kommer bli. Inge mera mjölkchoklad :( Inget oboy osv. Massa saker som man inte får äta. Som man aldrig tänkt på tidigare. Stackars alla mjökallergiker, lider med er. Vet precis hur ni har det. Fy faan.

Jag och älskling gjorde nyss hemmagjord pizza med vitlökssås. Muummss!

Nu ska jag och älskling lata oss i den nybäddade sängen jag bäddade nyss och häng upp tvätt osv. Börjar sakta men säkert må bättre av gårdagens bravader ;)

Här kommer det en lista på alla saker jag är allergisk mot:
[Tycker det räcker nu :( ]

  • Laktos/Mjölkprotein
  • Päron
  • Gräs
  • Gråbo
  • Kvalster
  • Pollen
  • Vissa tvättmedel
  • Vissa pälsdjur
  • + Att jag har astma...
Med mera som jag inte kommer på just nu...

Ha en fortsatt trevlig kväll. Ikväll ska ja se på efterlängtade Paradise Hotel, fast de missade ja igår. Såg det ida att de hade börjat igen efter juluppehållet...

Bye bye!

0 kommentarer: