BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag, januari 16

Tankar...


Idag är det lördag ja. Och idag ska jag jobba natt...
Älskling har åkt hem till mina föräldrar och ska laga bilen som går sönder stup i kvarten. Sälj bilen och köp en nyare bil älskling !? ;)
Saknar min familj. Flytta hem igen??? =(
Börjar få panik att bo här :S (Fråga mig inte varför)

Har hunnit haft sovmorgon, diskat, hängt upp tvätt och haft sönder garderoben. Lyckat Dessa!
Får älskling laga bara han kommer hem. *haha* Men det var inte meningen att den skulle gå sönder :P

Har packat allting som jag ska ha med mig iaf.

Känner ni att det fattas nått i livet men ni vet inte riktigt vad det är!?

Så känner jag nu. Är de så här jag vill leva osv alla såna tankar har jag nu. Blir väl deprimerad snart =(
Älskling vill aldrig hitta på något kul, känns så jävla pissigt. Vem ska jag resa utomlands med, göra alla sakerna i vardagen lite roligare + allt det där?

Jessica jag saknar dej mer än någonsin! Älskar dej så grymt mkt!

Tycker att vintern blir deprimerande, har inte sett solsken på flera flera dagar. Och när det har varit sol då har man jobbat och vart inne :(

Om jag bara kunde få det där förarbeviset så ska jag göra varje vinter lite roligare...
Tänk om Andreas kunde också skaffa det hade man kunna haft roligt tillsammans!

Allting känns så jävla TRÅKIGT just nu. Men det är väl en period som vanligt. Livet är piss ibland. Måste klaga lite och få ut det på något sätt...
Är det så här livet ska vara?
Känner mig så grymt stressad att få barn och fast jobb, Men vad fan ska man göra när man inte har några pengar. Känner ingen förutom Jessan som inte har barn.
Men jag skulle absolut klara av att ta hand om ett barn men jag vill inte just nu. Kanske ha en karl som vill det med. Många säger juh att livet börjar när man får barn? Är jag död nu lr? Nej, det är jag inte men man lär väl få kunna leva och hinna ha kul innan man blir låst. Ja man blir faktiskt låst med barn, men samtidigt är det så himla underbart. Jag klankar inte ner på någon av er som har barn absolut inte. Jag har barnlängtan så det skriker om det...
Hur blir min framtid?

Alla mina nära verkar ha det så himla bra. Vad är det som ni gör att ni mår bra?

Tänk om en enda människa kunde fråga hur jag mår? Det är guld värt! Annars på alla sms och msn konversationerna är typ "vad gör du".

Nej det är väl ingen som reagerar ändå om jag skriver något. Bloggen är lika tråkig igen, Byta design igen kanske?

Nu ska jag åka iväg och jobba, På jobbet trivs jag. Där kan jag stänga av mitt privata liv. Där har jag alltid kul...

1 kommentarer:

Micka sa...

Usch det låter inte kul, men jag tror nog att det kommer att kännas mycket bättre för dej i sommar. Vintern får en verkligen att känna sej instängd.

*Håller tummarna för dej*

Puss och Kram Micka.