BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag, april 28

Flytt =D


[Hahaha]
Hej länge sen man skrev här...
Man har väl haft fullt upp som vanligt och jobbat...
Men i tisdags var vi iaf och titta på en lägenhet på Hindriksheden =D
Och kan ni fatta vi fick den!!! Så jäkla glaaad :D Det gjorde min dag, ser verkligen framemot det.
Den 1/7 flyttar vi :D Whohooo!!!

Idag fick jag reda på det.
Jag som har haft en så enormt saknad att ha djur omkring mig. Så det blir att skaffa en liten kattunge sen :P Så himla mysigt, lr hur Fiaa? xD

Så nu blire till att spara pengar. Försöka hitta några utemöbler, köksbord+stolar och en soffa :D
Så det är inte alltför mkt att inhandla... Men inte så jätte billigt heller...

Idag har man vart på jobbet en sväng, MoraStrand sen upp till Arbetsförnedringen i Älvdalen och prata med en jävla skärm som inte fungera, med en handledare jag inte förstod vad hon sa...
Jag skojjar inte! Jag kan verkligen inte med sån grov skånska... Måste få byta handledare... Jag måste juh ha någon som jag fattar vad hon säger...

Vi har nyss ätit tacos, mumss! Nu ska jag ta det lite lugnt sen blire till att hoppa in i duschen och lägga sig i sängen.

På Fredag är det valborg då ska vi hitta på nå kul med Jessica och Ola igen :D

Imon ska ja jobba igen så det är väl bäst att försöka lägga sig i tid så det inte blir så sent som det brukar bli...

Natti natt...

1 kommentarer:

Sofiaa sa...

Ni ska få välja den finaste lilla flicka som kommer ut Freja när som helst :D Är jätte glad för eran skull :D