BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag, april 11

Godmorgon!



Godmorgon bloggen =)

Ja jag skäms jag har faktiskt nyss vaknat, men skönt var det att sova ut...
Älskling sover än han stackarn... Han började jobba idag kl 7, sen vid 10 kom han hem igen och hade jätte ont i magen. Stackars gubben min...
Har brett på han en av mina filtar. (Jag har 3st)
Heheh, jag är frusen utav mig så jag längtar tills sommarn!

Ska låta han få sova, frågade han om han ville äta frukost med mig hade gjort kaffe o grejjer men han orkade inte. Det märks att han inte mår så bra. Han brukar jämt vara frisk annars...
Så ska väl ta hand om min karl idag då.

Ska väl plugga vidare idag också hade jag tänkt. Och ta itu med diskberget jag har skapat igår...

Ska väl kika in på Fejjan lite innan jag börjar plugga.
Lr om jag börjar plugga så måste jag juh tända lyset, då kanske han vaknar? Fan då. Finns många nackdelar av att bo i en etta, hoppas man hittar nå större snart...

Aja solen skiner och det är super fint väder idag också...
Det visar sej vad dagen har att erbjuda...

So long.../D*

0 kommentarer: