BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag, april 6

I love the sun...


Ååå vad glad jag blir bara solen kommer fram. Känner själv att jag har varit så grinig när det är tråkigt väder. Men det är väl som dom säger. April barn. Humöret skiftar som vädret ;) Hihii...
Andreas har tom berättat det för mig.

Idag har man fått ganska mkt gjort ;) Duktiga jag (ibland)
Gått upp tidigt och gjort ett ärende. Sen efter det har jag shoppat loss ordentligt =) Haha...
Köpte massa fint. 3 siffrigt belopp...

Sen har jag diskat mitt och Andreas diskberg, men tvätten får hänga ett tag till.
Skulle vart ner på Mora igen och sprungit in på Kronans Droghandel. Vilket jävla namn. Kunde det inte få heta Apotek som förut. Vad är vitsen liksom, "ska bara in och köpa lite droger" vilket skämt...
Vilken förebild åt småbarn då, nej fy fan vad jag stör mig på deras namn...
Måste köpa allergi medicin började kännas i ögonen i förrgår, sen ska ja ta ut min astmamedicin.
Usch vad pengarna kommer flyga iväg. Men det är sånt man måste betala för...

Mina studier måste jag också fortsätta med... Suck!

Idag ska jag och älskling äta Bombay gryta. Så himla gott! Ska fråga Andreas bara han kommer hem om vi ska iväg och handla nått också...

Var till mamma en sväng också på jobbet hennes, hon hade sytt klart våra stolsdynor :D
Taaack Mamma! jätte gulligt. Det blev jätte bra =)

Nu ska jag titta runt lite på undercar kit, se vad det kostar och så. Supersugen på köpa mig ett sånt tills i sommar ;)

0 kommentarer: