BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag, april 19

Ny vecka nya tag...

En ny vecka men nya friska tag? Njaa kanske inte.
Har jobbat i helgen så nu e man slut i kroppen och i huvudet...

Snart ska jag och älskling åka och fika på Mora, sen ska jag till skolan kl 13.00.
Samma sak på tisdag och onsdag :P

Och på onsdag väntas jobb igen, på min födelsedag :P Haha, samma visa igen. Jobbade då jag fyllde år förra året med kommer jag ihåg ;)

Ja det händer juh inte så mkt när man fyller 21. Åka kryssning kanske? =)

Liten har blivit stor?
-"Jag blir nog aldrig riktigt vuxen jag..."
-Eddie Meduza-


Från Vintras.
Saknar skotern redan. ='(
Ser ni några likheter med kortet ovanför? ;)

Men nu längtar jag efter sommarfisket =D

Slänger in en önskelista:
  • Påslakan set av Bomulls Satin (dyrt men underbart skönt)
  • Pengar
  • Miranda Nalle
  • Ny halskedja
  • Torkat renkött ( I LOOOVEE ) Mumms. Mitt Godis!
  • Festa med bästa vännerna den 24:de? Jessica och Ola ♥
Sen vet jag faktiskt inte så mkt mera, förutom en annan bostad helst nu då, men man får väl vänta och se vad framtiden har att erbjuda...

Jag vill städa min bil, tvätta min bil och sätta på sommarfälgarna nu! Men tiden var finns den?
Och bowlat med familjen också... När ska vi göra det Mammie? Vet att du läser ;) Puss ♥


Sen måste ni bara se den här videon, Den e gammal men tröttnar aldrig.
Så jävla kuuuuul :D

Klicka här --> The Sneezing Baby Panda

Nu drar ja vi =)

0 kommentarer: