BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag, april 14

Onsdag

Nu sitter jag inne igen fast det är så fint väder ute pga mina studier. Bläää!!!
Tog sovmorgon till 10.30 med :D

Mkt att göra idag. Suck...

  • Starta en tvättmaskin
  • Hänga in torkad tvätt
  • Hänga upp blöt tvätt
  • Diska diskberget efter den goda maten igår
  • Plugga
  • Måla lack på mina assnygga naglar ;)
  • Surfa på nätet och titta på kläder ;)
  • Laga mat ( idag blire köttfärssås och spagetti )
Vad lät roligast liksom? Men just nu känner jag att jag måste plugga så får fan disken vänta...

Igår så gjorde vi ett impuls besök hem till bästis Jessica, usch blev alldeles tårögd när jag såg att det har gjort hål i henne. Gumman =( ♥

Sen får jag och älskling och bowlade och jag vann :D Här kommer bildbevis:

Ursäkta om ni tycker jag skryter, men jag brukar faktiskt aldrig vinna på något.
Andreas vinner jämt om vi spelar nå spel. Så lite glad får man faktiskt vara ;)
Men så gick det juh inte lika bra för älskling, annars brukar han vara mkt bättre...

Sen träffade vi Jessica och Ola igen på kvällen.
Så raggade vi runt i deras snygga olds ;) Mums på den.


Ja nu ska jag kika in en sväng på Facebook ;)

0 kommentarer: