BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag, maj 15

Grillkväll =D


Hem till denna pingla ikväll ;)

Ja ikväll ( eller snart ) blire tydligen grillkväll hemma hos Fiaa och Daniel =) Tack för inbjudan, vi trodde att vi (Andreas) inte skulle hinna, men gjorde det iaf...

Så idag har jag vart ner på bynn och handlat lite mat tills ikväll. Vad kul, trevligt trevligt. Var ett tag sen vi träffade på dom...

Andreas har hållt på med bilen hela dagen, och jag har ägnat mig att göra ingenting idag. =/
Men det bästa på dagen var att vi fick ett spontan besök ända från Sälen idag ;) Hihii...
Jessica och Ola kom glidande in på gården och hälsade på.
Så jäkla trevligt, alltid lika kul när dom kommer och hälsar på =D Så fick man prata lite med Jessica med =)

Just nu är jag så irriterad på tatueringen som kliar så fruktansvärt ibland! Och inte får man klia heller... :S
Längtar tills den är läkt så man kan gå som folk igen. Ta på den där salvan hela tiden... Suck. Men vill man va fin, får man lida pin. Att tatuera sig är ingenting jämnförst med det som väntar efteråt att ta på salva och att den KLIAR!
Ni som också har gjort tatueringar, kliar den hela tiden för er som för mig? Jag har gjort 2 st och båda kliar lika mkt.

Måste juh slänga ett till öga på kattungarna som Fiaa´s katt har fått. Dom är juh så gudomligt söta! Kanske försöka välja vilken av dom? Men hur ska man kunna välja när alla är lika söta.
Hehe...
Vad ska man ha för byxor jeans eller leggings?
De kanske blir kallt ikväll? Får nog bli jeans. Solen kom fram idag och ett litet leende på läpparna. Hoppas de håller i sig..

Nej nu får de vara nog med bloggskrivande...

1 kommentarer:

Sofiaa sa...

haha snygg bild ;) Ja mums med grillat! Ja, tror ni har bestämt er nu med vilken misse, hon är ju såååå söt!