BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag, juni 24

Mobilkrångel + Kärlek ♥

Hej på er alla som läser, jag uppdaterar inte lika ofta som jag gjorde förut. Men det går väl i omgångar det där. När jag har tid och lust dvs...

Idag har min jävla mobiltelefon förstört hela dagen idag känns det som... *suck*
Den krånglar som fan, vissa knappar e skit sega och tröga så man måste trycka för kung och foster land för det ska hända nått, den stänger av sig själv, lever sitt eget liv osv... Jag som tycker den här mobiltelefonen är den bästa jag haft! Liten och behändig enkel att kunna med.
Men nu känner jag att jag måste ha en ny, jag kanske inte vaknar av den nästa gång som tex idag!!!
Alarmet ringer när den själv vill, idag när jag vaknade va telefon avstängd!?
Jag hade ställt alarmet på kl 10.30 tänkte jag att jag skulle gå upp. Jag vaknade 13.30. Fy faan!!!

Och jag som skulle göra en massa idag, laga mat tills älskling kom hem, men kycklingen e fryst. Jag har precis duschat och tänkte jag skulle in en vända och kolla här. Måste leta mig en ny telefon...
Jävla onödiga pengar! Sen gör dom telefonerna så de ska hålla 1år bara sen ska man köpa en ny igen... Usch vad irriterad jag är just nu!
--------------------------------------------------------------------

Idag har jag och älskling varit ihop i 6 år ♥ =) Det ni ;) 24/6-04 blev vi tillsammans, men dagen e redan förstörd känns det som. Idag ska vi spela lite minigolf och se hur jävla dåligt de går ;)

Igår fyllde juh älskling år, då var vi på Kina och åt, Mummss, gott! Sen var vi till Våmhus för älsk skulle provåka 760:n, efter det åkte vi till Orsa och bowlade. Jag vann med 6 poäng! Wohoho! Jämt var det. Det e fan jätte roligt.
Sen på vägen hem såg vi 2 kor som höll på knulla på varann. haahhaah jag höll på dö av skratt!
Väldigt mysig dag igår. Som avslutning åkte vi hem till Jessica och Ola och pratade och spelade lite kort.
Vid 12 var vi hemma och la oss och sov på en gång...

Ja nu då, Andreas slutar snart och jag ska försöka bli på bättre humör innan han kommer hem...
Usch vad ledsen och arg jag blir bara för jag vaknade så jävla sent och telefonen inte fungerar!!

Usch och fy och blä...

Nu blire inge mera bloggning på ett tag, imon åker vi hem till mina föräldrar och ska fira midsommar =)
Vad ska ni själva göra på midsommar?

Go o gla, kexchoklad...


0 kommentarer: