BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag, juli 5

Jag har vaknat =)


Min Maja ♥

Haha, Heeej! Nu har jag vaknat också!
Älskling väckte mig vid 7, somnade om igen vid 8. Sen sov ja till halv 11 =) Skönt.
Men jag har sån huvudvärk nu så, inte kul! Tog en huvudvärkstablett och hoppas att det ska gå över snart...

Jag måste berätta för er, att det känns hur underbart som helst att ha äntligen flyttat hit.
Det känns som en befrielse! Och jag o Andreas har startat vårat nya liv tillsammans.
I stugan som vi bodde, det var trångt och jävligt och det har aldrig varit bra. Och pga bostaden kan jag erkänna att det har varit lite svajjigt mellan oss med. Men nu har det aldrig varit så bra som det är nu... Jag är kär igen på nytt känns det som... Jag längtar verkligen tills ikväll.
Älskling har bestämt att vi ska ha myskväll. Inviga badkaret och ställa upp lite ljus. Mys!!!
Men tänk jag är glad!
Jag är lycklig. Jag kan säga att jag mår så himla bra nu!
Vi är snart klara med de mesta i lägenheten =) Igår storhandlade älskling, och det får plats mat =)
Nu slipper vi handla varje vecka... :p

Idag ska jag diska berget som jag gjorde igår ;) sen blev det en cider o nån grogg med Jessica =)
Och grabbarna drack cola :P

Idag är det min första semester dag =) Känns så skönt att va ledig i 3 veckor...
Älskling slutar 16.00 då ska jag laga ungspankaka idag, sen bär det iväg och handla saker till lägenheten och Maja.
För imon tänkte jag hämta hem min ögonsten, jag lääängtar!!!

Jag har inte tagit några kort här hemma ännu så ni får se. Det får vänta lite till tills vi e helt klara...

Japp det var väl allt, jag ska kika vidare nu när jag inte setat vid datorn på flera dagar *haha*

Puss o kram på er.

1 kommentarer:

Sofiaa sa...

Söt bild :D Ja skönt att ni mår bra! Vi ser fram emot att komma och hälsa på er snart! Vi ses imorgon om inte annat när ni hämtar er lilla prinsessa :D Puss