BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag, augusti 5

Har vart duktig idag =)

Hej allihopa =)
Nu har det gått lång tid igen sen förra gången jag skrev... Det går väl i perioder det där...

Idag har jag iaf klippt gräsmattan och klippt häcken lite :P
Och sopat rent och fint =)
Sen har jag gjort rent inne i badrummet och dammsugit överallt.

Nu ska jag väl baka lite muffins innan älskling kommer hem. Han hade ett önskemål igår eftersom jag e hemma idag. :P

Lite uppdatering från förr. Vi bestämde oss för att behålla "Stina" men vi döpte om honom till Elvis. Vi fick 2 djur i ett i honom, familjen vi tog honom av hade hundar. Och han morrar och tar saker med munnen och bär dit dom där han vill ha dom. Så jäkla fränt. Och han morrar högt, precis som en hund. Hehe...
Den riktiga Stina kommer nästa vecka =) längtar så himla mkt!
Katterna är som våra barn... =D Love Them!

Titta så söta dom är!

Dom ligger alltid och sover bredvid oss. Sen är det full fart här hemma för det mesta förutom när dom inte sover och äter ;)

Nu blire bakning...

0 kommentarer: