BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag, november 7

Brist på fantasi...


Elvis innuti kudden =)
Hej igen, tro om man skulle lagt ner det här med bloggen!? Men ibland kan det vara kul och titta tillbaka och skönt att skriva av sig ibland...

Sen vore det kul om du mamma skaffade Facebook ;)

Inatt har jag jobbat natt. När jag kom hem ville jag bara lägga mig ner och mysa med katterna men kände så stort behov av att städa. Visserligen är det skit tråkigt men måste göras.
Sen när jag kom in i köket såg jag en brödpåse men två tekakor på golvet som va halvuppätna och stenhårda. Katterna har alltid fest när vi är borta.
Sen vek jag tvätt som älskling tvättade igår. Dammsög och skurade golv. Borsta katterna som måste göras varje vecka, sen fick dom bada allihopa av de fick jag rivsår och har baddat såren med klorhexidin. Nu ser missarna ut som råttor ;)
Har även gått igenom garderoben och slängt i alla kläder jag inte använder så ofta och sommarkläder i en sopsäck som fick ligga i förrådet. Tömt soppåsar och gjort annat tråkigt.

Nu försöker jag komma på vad jag ska göra till middag. A kommer hem efter kl 16. Så himla dålig fantasi ibland.

Har jag sagt att jag och älskling ska till Ullared? Det kommer bli så jäkla roligt. Bokat och klart!
Skönt att komma iväg lite...

Sen har vi även kastrerat Elvis, chippat, och vaccinerat honom. Blev dyrt men sen har vi tjejjorna kvar som kommer bli ännu dyrare. Nån som vet om det blir något billigare om man har försäkring på katterna? 35 kr/månad blir 2500 per år åt oss känns lite mastigt faktiskt...

Är sugen på nån god mat idag när det är söndag.
Nu ska jag fundera vidare...

Hejsvejs...

2 kommentarer:

Micka sa...

sv: Tack så mycket söta du. :) Jag tjatar rättare sagt på min läkare hur ofta som helst att jag behöver hjälp för att jag tycker att allt är så himla jobbigt, jag är ju bipolär och det vet han om. Men jag ska ringa honom imorgon för säkerthets skull för jag vet inte ens hur jag ska ta dom än, för det hade han inte skrivit på förpackningen. :S Kram!

Micka sa...

sv: Nej exakt. Omeprazolen tar jag för min magkatarr som jag har. Jag har ju berättat för honom om hur jag mår och mina problem osv. Dom absolut största problemen är att jag inte kan sova på nätterna för att jag är alldeles för orolig och sen mina humörsvängningar då. Tack för att du bryr dej, det är guld värt <3