BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag, januari 10

Hahahahaaa....

Hhahahahahaahhaa lite Dessa humor såhär på kvällskvisten :P


5 dåliga saker med att vara snopp



1. Man har hål i huvudet.

2. Man umgås med två nötter varje dag.

3. Grannen är ett arsle.

4. När man mår som bäst spyr man.

5. Din bästa vän är en fitta.


Nu ska jag nog stänga av datorn och skalla kudden så kommer upp i tid. Typ 8, ligger jag för länge får jag ont i ryggen... Börjar 13.00 imon. Gött!

Natti natt...

4 kommentarer:

Micka sa...

Jag har betalat 416 kronor varje månad i ett år nu.

:)

jess sa...

UPPDATERA TACK!!!!!!! <3

Mikaela sa...

sv; Jaa visst är den snygg :D hoppas bara jag kan ha den nu! Allt bra med dig? :)

Mikaela sa...

Visst :D nu har jag gjort ett inlägg om dom jag har osv. :)