BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag, oktober 25

En liten utmaning.

Jag har fått en award från Sofiaa.
Man ska länka till den man har fått den av, avsluta meningarna och sedan skicka vidare till 5 andra bloggar!

1. När ingen ser eller hör mig så brukar jag sjunga :P

2.Går aldrig hemifrån utan att pussa katterna hej då :P

3.Min blogg heter som den gör för att jag heter så?

4.Om jag vågade skulle jag fått gjort en del som jag är rädd för att misslyckas med.

5.Om 10 år kommer jag ha barn, hus o vovvsing :P


Jag skickar vidare till:

Jessan

Micka

Johanna

Malin

Carro


Tänk de ni, att jag skrev ett inlägg här nu igen :P Haha, men vet inte om det blir mera av den varan. Är det nån som vill att jag uppdaterar nångång ibland ist för ingenting alls? En fråga bara =)

2 kommentarer:

Mikaela sa...

Antog utmaningen :)

Mikaela sa...

sv; Jasså :] vad är det för ras/raser på dom ni har? :] Jag har bara en liten hårboll här hemma, eller jaa liten och liten är han ju knappast heller, haha. Jo jag vet att dom är dyra, men måste bara ha en sen någon gång :] dom är ju såå fina!