BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag, april 26

Liten uppdatering...




Ja, en liten uppdatering kommer här:

Jag har inte orkat/ haft tid att skriva i bloggen...
Ja jag har fyllt år 20 år :P Wohohoo. Grattis till mig. Fick presentkort på JC o Cubus och gratis SupéBiljett till Ishallen på Lars Kristerz o Rolandz. Så nu ska man shoppa :D

Jobbade på min födelsedag men de var hur trevligt och roligt som helst! :D

Sen har jag jobbat lite till, vart med Fia.K o ut o gått sen har man träffat Madde.
Sen på onsdagen följde älskling mig hem på onsdagen o har vart hos mig, så har vi myst o ut o gått o raggat ner på bynn m.m.

Lördagen bestod som sagt nere i ishallen :D
God mat o bra musik o familjen o bekanta o vänner :P
Fick autograf av Roland Järvheden (Robert Gustavsson) Och en KRAM :D Älskling knäppte kort på oss :P
Fan vad roligt :D Hel lyckad bra kväll :P Har inte fått några bilder ännu av älskling men de kommer ja få imon :D
Har druckit två helger i rad nu o nästa blir det utgång igen hemma hos Fiaa <3

Sen har man fått fullsmäckat med jobb i sommar :S Money money money...
Så man kan köpa pappas bil lr en annan :P *Haha*
Men man jobbar säkert v29 då det är DBV, Sen på CCW. Och Vansbro Crusing men men...
Fiska i Venjan skulle ja o älsk också göra, får se hur det blir med alla nöjen man vill göra i sommar.
Men jobb går juh före. Så kanske man kan HOPPAS att få en lägenhet tills i höst.
Usch ja, mkt har hänt. Mycket kommer att hända...
Ååå så rörigt i huvudet nu igen. Stress stress stress. Inte bra... :S

Så idag - dagen efter, mår man hur bra som helst ingen bakfylla :P Klarat mig två ggr nu. Lärt mig sluta dricka när man har som roligast så blir det roligt dagen efter med!

Har pillat bort mina andra bakljus på min svarta golf tänkt byta på min andra till tonade bakljus :D Fint som fan. Ska byta klädsel också ta bort blommklädseln o sätta i en svart ist o ta bort dekalerna så det ser ut som en "vanligare" bil.

Kanske man kan lättare att få den såld. Rostlaga lite grann nu när det börjar bli vår o varmt ute :P
På fredag blir det Rättviksmarknad på dagen sen blir det fest hos Fiaa som sagt...

Nu i veckan blir det jobb jobb jobb för den som undrar om ja inte skriver i bloggen för de händer inte så speciellt mkt att skriva om när man har tystnadsplikt.

Japp, de var väl allt o lite till eller ingenting alls. Ska se Final i "Herre På Täppan" ikväll.
Så nu ska jag bara sitta här vid datorn som jag inte hunnit speciellt mkt idag.
Bye bye!

1 kommentarer:

Sofiaa sa...

Ja, fan, i helgen, då jävlar! :)