BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag, augusti 16

Lycklig!!!



Ja så här är det nu då alla mina bloggläsare.
Jag är LYCKLIGARE än någonsin!

Har mått dåligt en period men nu är det bättre...

Jobbat fre-lö igår va jag med Andreas och myste, har saknat honom som fan.
För vi har inte sett på en vecka säkert.
Jag är så fruktansvärt förälskad, Älskar dig verligen Andreas. Du är mitt ALLT!
Jag vet att vi kommer dela resten av vårt liv tillsammans. Du är den enda!


Saknar dej så himla mkt när jag satte mig i bilen och körde på väg hem i mitten av natten. En tår föll för jag fick lov att lämna dej ännu en gång...
Fan vad jag längtar tills vi får en lägenhet så vi kan tillbringa alla nätter tillsammans.
Har ni känt så också nångång, ni älskar en person men ibland kan man bli pååternytt förälskad igen som man vore nykär!?
Så känner jag, det pirrar i magen när jag ser dej, är nervös i din närvaro, och samtidigt kan slappna av så oerhört med dej!
Så kan det bli när man e ifrån varann ett tag...

Ja finns inte ord för hur mkt, jag älskar honom! Hoppas du läser det här Andreas och får ett leende på läpparna. =)

Ja la mig alldeles för sent igår fast jag va trött nä jag kom hem. Kom hem efter 23 nångång och va vaken till efter 3 nångång. Vaknade nu till alarmet vid halv tolv, annars hade jag nog sovit till nu säkert... Va till Nusnäs
igår jag och Andreas och skulle se om det va nå mkt folk vid Bliktpunkten där LK spelade, men det va väl det eviga regnet som förstörde det mesta.
Den här sommaren tror jag aldrig att det har regnat så här mkt vad jag kommer ihåg!
Jag och Andreas åt på Merals igår så gott. Har inte ätit riktigt på flera flera dagar. Jag slutar äta när jag mår dåligt, så nu vet ni den hemligheten också...
Direkt när vi gick ut från Pizzerian och va på väg till min bil så hostade jag och världens flygspya kom ut... Eeeeeeeeww. Först tänkte jag: Neeej, jag e gravid!
Men sen tänkte jag om, om man har p-stav så kan man ej vara gravid.
Så sa Andreas till mig: Du tror inte det beror på att du inte ätit på flera dagar då?
Såklart måste det vara det, åt så ja nästan sprack. Hets åt!
Jaa- Jag har haft diagnosen Bulimi förut för många år sen...

Flera hemgligheter här. WTF liksom vad ska man kunna åt det man gjort tidigare. Ingenting.
Skit samma jag mår bra nu iaf. Och det man gjort förut är man inte direkt stolt över.

Alla har mått dåligt i ungdomens år, jag e glad att jag inte är där iaf, lider med er som är i den åldern. Men ändå så är det livets mest spännande period, då man tänker vem e jag, vad vill jag göra osv...

Päronen kom hem från Venjan här nyss, nu sover dom. Slitna efter gårdagens bravader... :P *Hehe*

Idag ska jag absolut inte göra nånting! E ledig så himla skööönt!
Ska väl packa väskan sen för jag ska jobba natt imon, ledig på tisdag när ja går av, sen e ja ledig ons-torsdag också... Skönt.
Sommar vikket är inte slut än för min del... Jobbar ända till v.35.

Så får man se hur det går på mötet imon då, ska försöka prata med chéfen och se hur det ska bli för min del i höst med alla inskolningar.
Så är det spänt för att börja skolan igen, kommer bli så roligt hoppas jag! =)

Hade behövt göra mig av med råttorna som tar sån stor plats i mitt rum och ha dit ett skrivbord ist, känns nödvändigare...

Nu ska jag döda den där jävla flugan som kommit in i mitt rum...
Sen ska jag fortsätta att göra INGENTING! Gött xD

En fråga till er som läser.
När va du som lyckligast i livet? Kommentera!

Har ändrat mina låtar nu igen och låten som spelas först är tillängnad dig Andreas! ♥

PUSS <3

1 kommentarer:

Sofiaa sa...

Jag har bara varit lycklig en enda gång i mitt liv hittills, och det pågår just nu. :)