BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag, augusti 14

My cat with no name...

Ja idag har det varit fredag, känns att det aldrig blir helg för min del för jag jobbar så mkt och e aldrig ledig på helgerna... OB till mig JA Tack! Bra och dåligt...

Ida hände nått på jobbet som chockade mig som fan och blev nästan flyförbannad, men ja allt kan hända! :S

Så efter jobbet gick ja till Galerix och köpte en ny tavla för jag tappade ena tavlan i golvet igår kväll =( så det va bara att köpa en ny...

Sen hämtade jag upp Sandra ( Andreas syster - dvs min svägerska ) Så skulle vi umgås lite. Va och tittade på söta katthalsband på Djurmagazinet, ska köpa ett framöver med en pingla på så ja hör vart hon är nånstans sen. *Hihi*

Jo min lilla hemlis som jag nämt i bloggen tidigare var att jag ska skaffa mej en till katt, blev så kär i Sandras kattungar hon hade.
Så jag bestämde mig för att ha en sen när hon är 12 veckor och får komma hem till mig. Nu är hon bara 4 veckor, så de dröjer 8 veckor till...
Men jag börjar längta som fan nu att få hem henne. Så grymt jävla sööt hon är!!!
Har inte bestämt något namn åt henne än, har tänkt på ganska många namn. Vill ha något sött namn eller något fränt som passar åt mig och henne ;)
Har ni några förslag får ni mer än gärna kommentera!

Har vart med Sandra hela kvällen och nu ska jag softa lite framför datorn och snart lägga mig och sova för jag ska jobba imon igen 9-18, skönt pass. Idag hade jag 9-16 som va ett underbart pass vill ja säga xD

Slänger in några bilder på min nya sötnos som kommer få komma hem till mig SNART!


Ha de fint!

0 kommentarer: