BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag, augusti 17

R.I.P S & M

Ska börja med att säga R.I.P för Maja och Stina :'(

Inatt hade dom gnagt ett hål igenom buren, när de gnager hål är dom uttråkade och inte mår nå bra...
Jag har inte haft så mkt tid för att gosa med dom och släppa ut dom så mkt som jag har velat...
Har jobbat alldeles för mkt och knappt haft tid för mig själv nu i sommar...
Stackars dom, de va inte alls gamla jämnförts med de andra jag haft...

Så pappa tog bort dom idag när jag inte varit hemma, sitter just nu på jobbet och ska jobba natt...
Fick reda på det alldeles nyss via msn av brossan...

Så nu känns det väldigt tomt, har inte hunnit smälta det ännu... Har haft råttor sen jag va typ 12 år gammal och haft 14 råttor sammanlagt tror jag om inte mer!

Ingen som kommer klättra på buren på nätterna, inga råttor som leker o brottas när jag försöker sova. Det kommer vara för tyst :( Hur ska jag nu kunna somna!? Får väl börja ha tv:n på igen...

Jag vet inte om jag ångrar mig lr inte heller. Känns bara tomt! Jag behöver juh ha ett skrivbord och en stol där så jag kan plugga nu, för på måndag börjar alltihopa!

Så imon ska ja försöka titta på vad jag skulle vilja ha för nått tillsammans med älsklingen...

Så kommer jag juh få Cleo om några veckor, men det känns som en evighet det med :(

NU är det första gången jag kommer vara utan ett djur ett tag... Jag ska alltid ha ett djur så länge jag lever. Kan inte leva utan dom. Älskar djur!

Får se hur det går i höst med jobb och så nu då, e lite nervös pga det... Hoppas dom beslutar något bra!

Så nu e jag astrött och ledsen...
Jag har inte ord över :(

Stina
Maja