BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag, augusti 31

Stress...


Japp. Första dagen i skolan idag. 13-20
Imon igen mellan 8-19 Lååång dag. Onsdag 8-14 sen DIREKT till nya jobbet...

Så fick man säga nej till jobb idag pga skolan. Känns inte bra alls... =(

Gick bra iaf, och det verkar bli jätte roligt! =D

Men så är det juh så att nu kommer stressen, att hinna göra allting man ska och vill...
Skolan, alla jobb man har, sen vill jag vara med älskling som jag inte varit på ASLÄNGE!

Usch o fy o blä! Varför ska jag va en sån människa som inte klarar av flera saker samtidigt? Och då menar jag MÅNGA saker samtidigt!

Men det blir nog bra allting bara man kommer in i det stora hela... Får vänta ut tiden bara och hjärnan ska användas igen :P Gött! xD

Längtar till vecka 40. För då ska klassen till Säter =) Kanske jag blir kvar där!? Haha... Mentalsjukhuset :P

Sen kommer jag få Cleo hem till mig... Ååå längtar ihjäl mig snart...

Så nu e det lite jobbigt... Mkt att hinna med....
Sket i att kolla allting man brukar på datorn och fastnade på msn med Fiaa ist...
Love u girl!

Älskling kommer till mig i helgen förhoppningsvist...

Nä nu ger jag upp och ska ha en riktigt trevlig dejt med kuddarna hoppas jag. Wohoo! 3kant xD
Knäpp jag e :p
Livet blir lite enklare då om man inte är seriös om precis allt. Man måste kunna skämta till det här i livet. Annars blir det tråkigt!

Tänk om man kunde ha det kul jämt! Och fick göra precis som man ville, och slippa alla krav.
Pausa i livet lite tills man tycker det räcker, och ta upp det riktiga livet igen sen...
Skönt de hade varit om man hade kunnat göra det :P
(Tänk när man va så här liten [Bilden ovan e på mig] slippa alla krav när man blivit "vuxen", vill va liten ibland känns det som.)

Kudden ser kåt ut ikväll ;)
[Ja eftersom jag inte vet vilka som läser min blogg, får ni tar mig som jag är, lite kul måste man få ha ibland *hehe*]


2 kommentarer:

Sofiaa sa...

Haha kåta på med kudden du, fniss

Geger sa...

Älskar dig