BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag, september 22

Äntligen KLAR!

Tänk vad man kan sakna en
människa så himla mycket!


Ja vaknade lite sent idag, men gud så skönt det va att sova så länge...
Drog mig ett bra tag och åt lite frukost. Köpte min favorit yoghurt med kokos. Så gott :D Muumms...!

Har setat och skrivit ner alla mina anteckningar på datorn blev nyss klar. Men ska väl skicka iväg det också, få se om jag lyckas. Jag+ data går inte alls ihop...

Tog ledigt idag från jobbet och skulle vart på ams också men de får fixa en annan tid åt mig...
Imon är det jobb igen, Sovmorgon då också. Gött!

Jobbar natt på torsdag. Sen e på fredag måste jag till skolan sen lördag e jag ledig undra vad man ska hitta på då. Söndag är det jobb igen :D

Nu börjar det avta lite från alla saker man ska göra. Skönt det. Men undra vad man ska hitta på nu när man snart är klar. Har juh hittat en del filmer man ska kika på...

Nu blire nog lite laxfiske på film sen ska vi se vad man hittar på...

Längtar tills Andreas blir klar nångång med flyttningen, ska väl hjälpa han nångång när han kommit lite längre så det blir dags att flytta ut de större sakerna...

Kom hem nångång älskling saknar dej juh på nätterna!!!


Nu ska jag se om jag lyckas. Go Dessa GO!

1 kommentarer:

Nina sa...

Skönt när man inte har så mycket att göra, man uppskattar den lediga tiden mycket mer när man haft fullt upp ett tag :) Kram