BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag, oktober 1

Godmorgon lr kanske godmiddag :P

Jag har precis nyss vaknat, har hunnit gått på toa och tagit upp datorn och ha den i knät och satte på mig myskläderna såklart.

Ja Andreas har juh nys slutat så det e nog ingen idé att plugga idag, får göra det imon ist då han jobbar hela dagen och kvällen... Då har jag tid på mig...

Idag ska man väl börja hitta alla sakerna som man hade i lägenheten i Mora och börja plocka fram det...

Sovit så sköönt, men väcktes juh vid 6 av älsklings väcknings signal på telefonen. Men somnade om så fort han hade åkt...
Hade kunnat sova mkt längre om jag inte hade satt på mitt eget alarm...

Ska väl fortsätta kika runt och se om de hänt nått nytt.
Men så kommer det där svåra idag igen, att tänka ut vad för mat man ska göra. :S *Suck*

Jaja kanske skriver ett inlägg lite senare. So long :P

0 kommentarer: