BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag, december 30

Imon SMÄLLER det :D


Imon är det nyår :D Då ska jag och älskling panga lite raketer. Satan va kul! :P

Slutade på jobbet kl 09.15 imorsse, när jag kom hem låg älskling och sov så sött i sängen. Så jag la mig brevid honom med datorn i knät men sen blev jag också så trött så jag somnade jag med. Så vaknade vi halv 12. Älskling hade tydligen varit uppe till halv 4 inatt... Haha... Jag la mig tidigt vid Halv 12 inatt, och sov så jäkla bra :P

Jag skulle egentligen hem och vänta tills äffärerna öppnat. Ska shoppa och handla en massa...
Ska nog köpa mig några finare glas, Champange och vin glas. Vi har bara grogg och shot´s glas :P haha...

Nu kokar jag ägg, äta lite frukost så här sent.
Sen ska ja tvinga älskling med mig ut i "värmen". Fy fan var det va kallt i morsse. Så glömde man ha i motorvärmaren igår på jobbet. Det va -28 grader kallt i morsse.
Nu har solen kommit fram så fiiint ! Så nu är det bara -21.

Shit jag hade glömt att idag ska vi gå på bio, kom på det nu. Fullt upp hela dagen. Vi ska se Avatar juhe !!! :D :D
Börjar kl 15.00.

Ne nu ska ja se hur de går för vattnet om de har börjat koka...
Puss

0 kommentarer: