BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag, december 25

Juldagen = Släktmiddag


Jag har precis slutat från jobbet, gick av kl 9.15. Det blev en ganska mysig julafton ändå. Men ingen tv överhuvudtaget så jag missade Svensson Svensson som är bäst på hela Julen =(
Gjorde julmat till mig och brukaren igår, nu ska jag äta det igen :)

Snart ska jag och älskling åka hem till mig till kära Bjärre på släktmiddag kl 13.00, men vi ska åka dit lite tidigare så ska jag dela ut lite julklappar eftersom jag jobbade igår...
Byta kläder måste jag också...

Älskling jobbar juh synd nog i helgen, men inte jag. Så jag blir kvar hos mamma och pappa och brossan i helgen :D
Eftersom jag nu mera går på rad så jobbar jag varannan helg, så skönt.
Men jag tar fyllnads tid och jobbar lite extra ibland...
Men nu nästa månad måste jag ta tag i skoluppgifterna då jag är ledig. Kommit efter som fan...
Fan vad jag tar på mej mkt nu igen :S Jobbar heltid på ett jobb, mitt andra är jag vikarie och så har jag skolan. Sen här framöver ska jag åka till Älvdalen och ta förarbevis för skoter.

Nu ska jag äta en macka för jag åt ingen frukost på jobbet...
Sen drar vi :D Wohooo!

Vad fick ni för något i julklapp kära läsare? Jag hoppas jag får nån julklapp idag :P

0 kommentarer: