BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag, januari 6

Fy fan vilken natt...

Usch inatt hade jag den värsta natten på länge!
Min bakfylla hade gått över, och huvudvärken etc.
Så skulle ja och älskling sova. Så fort jag la mig ner och blunda så snurrade det som man vore aspackad. Så började snurra när jag hade ögonen öppna.
Så fick lov tända lyset och älskling låg och tyckte synd om mig. Men han somnade ganska snart. Jag låg och höll ögonen öppna och låg o bläddra i Veckorevyn för att inte blunda...
Tog typ 3 timmar innan jag somnade. Halv 5 i morsse somnade jag efter ha vänt mig några ggr och bytt plats i sängen. Hade huvudet där fötterna brukar vara. Uuusch, de brukar juh snurra när man är kanon full men de va ja inte, och de gick fan inte över heller.
Varför blir det så?
Usch!!!

Bara stannat inom hus ida, för ja har ont i huvudet ida igen pga sömnbrist och är skit trött! Men jag ska inte sova för då kan ja inte sova ikväll sen.

Jag och älskling har ätit spagetti med svamp-och skinksås. Laktosfritt!
De va inte så himla jobbigt att ställa om sej som ja trodde. Men älskling glömmer det imellan åt.
Andreas- Smaka tunnbrödsrulle.
Jag- Nej det är ditt smör däri...
Andreas- Oj ja just...

Sånt är livet...

Jag är GRYMT sugen på göra en till tatuering! Jag vill, jag vill, jag vill. Älskling vill absolut inte! Haha... Tänk vad sur han hade blivit om ja hade kommit hem med en tatuering utan att han hade vetat om det... Haha... Nästan värt att pröva. Sugen sugen sugen....

Jag vill ha flera!! Give me!

1 kommentarer:

Micka sa...

Usch, jobbig natt hööru. :/

Och jag tycker att du ska tatuera dej om du verkligen vill det :) (Y)

<3