BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag, mars 3

Fått mkt gjort idag :D


Hej hej såg att jag inte har skrivit sen i måndags. Varit ledig igår och idag :D Sköönt!

Igår så åkte jag hem till Bjärre för att åka lite skotran. Och baby följde med :D Var glad jag blev att han följde med mig hem.
Tog ett tag att försöka övertala honom att sätta sig bakom mig på skotern ;) *hiihiii*
Synd att jag glömde knäppa lite kort =(

Men han ångrade sig inte iaf, han tyckte faktiskt det var roligt =) Glaad jag blev.
Måste göras om flera ggr ;) Älskar dej Andreas, det är så roligt att du ställer upp på mina intressen! Så idag har man träningsvärk, sköönt! =)

Mamma är hemma och är magsjuk, idag blev pappa det också =( Nått som går, min svägerskas barn har också magsjuka. Får hoppas att inte jag och Andreas blir det också. Har inte tid att bli sjuk...

Men jag måste fråga er med barn, har era barn haft vattkoppor?
Kommentera jätte gärna!!
För nu är det så att jag har INTE haft det, jag vill jätte gärna ha det innan man blir äldre så jag inte får bältros som en kollega till mig fick för några år sen och fick lov att läggas in. Det vill inte jag ska hända mig. Så när er son/dotter har det, säg till mig så jag kan komma förbi och få lite baciller. Helt seriöst vill jag få det helst nu innan sommaren ;)

Nina och Fiaa tex. :P

Idag har jag vart hemma och plockat lite, har vart och handlat massa mat.
Står och gör mat nu tills älskling skulle komma hem. Men de blev inte så. Han åker till Särna ist med Ola.
Blir jag hemma själv ikväll, ska passa på att ta det lite lugnt och bara rå om mig själv och mysa med nån film.
Skönt det med ibland ;)

Nu ska ja äta lite fiskgryta, de låter inte så gott men det är faktiskt jätte gott...!

Herrå så länge :P

1 kommentarer:

Sofiaa sa...

haha vad du är rolig, ah jag hojtar till när det är dax, haha.