BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag, maj 16

Lat idag :P

Hej hej, nu ligger jag med datorn i knät i sängen och försöka fixa i ordning min blogg.
Vill ha en ny design, är trött på den jag har nu. Får se hur det blir då. Om ni undrar varför det ser konstigt ut...

Igår hade jag iaf skit roligt hemma hos Fiaa, vill se lite kort Fiaa sen ;)
Så bestämde jag och Andreas oss för en kattunge som de har. Maja! Ååh så söta. Längtar tills att ta hem henne till den nya lägenheten som vi flyttar in i om 1½ månad =) Ska bli så kul!

Så idag är jag trött och seg, blanda lite mkt igår ;) hehe. Men jag mår iaf inte dåligt. Hur mår resten idag då?

Måste ta en dusch bara vi kommer hem till Mora igen sen. Ont i nacken som vanligt bara man har haft roligt. Suck! Snart är det väl dags för läkartiden iaf. Bra det...

Men jaja, nu ska jag fortsätta med det jag höll på med :P

1 kommentarer:

Sofiaa sa...

Ah vi hade roligt igår >< Nja, vi är lite sega här vi haha