BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag, juni 16

L♥ve



ALLA SOM HAR ETT FÖRHÅLLANDE, GÖR DENNA LISTA

Du är tillsammans med? - Andreas
Hur gammal är han/hon? - 22
När fyller han/hon? 23 Juni
Vart bor han/hon? - I Öna med mig...
Har han/hon piercat sig någon gång? - Nej
Har han/hon druckit någon gång? - Ja
Han han/hon rökt? - Ja, de har väl alla prövat...
Vad har han/hon för färg på rummet? - Träfärgat (bor i timmerhus)
Vad skulle han/hon göra om han/hon vann en miljon? - Vi hade nog åkt utomlands...
Har han/hon någon fobi? - Nej säger han iaf, men nån rädsla har han säkert ;)
Är han/hon beroende av något då? - Snus
Är han/hon envis? - Ja fast inte mer än mig
Vad gör han/hon på helgerna? - Jobbar eller är med mig...
Beskriv honom/henne med två ord? - Snäll och Rolig
Skulle han/hon bli en bra pappa/mamma? - Ja absolut!
Varför blev du tillsammans med honom/henne? - Blev förälskad, och han lyssnade på mig och fick mig må bra...

Föll du för honom/henne direkt? - Njaa...
Du älskar honom/henne? - Ja aldrig kännt så för en annan...
Du har slagit honom/henne? - Ja men självklart ;)
Du har roligt med honom/henne? - Ja oftast...
Du skulle kunna bo med honom/henne? - Det gör vi redan...
Du vet någonting om honom/henne? - Ja mkt...
Du har gjort ett sugmärke på honom/henne? - Ja när man va yngre...
Säg ett ord du känner för honom/henne? - Han är mitt ALLT!
Vad är det finaste han/hon sagt till dig? - Du är den enda för mig, skulle inte klara av att leva ett liv utan dej...
Vad gillar du mest med hans/hennes utseende? - Hans isblå ögon...
Får du fjärilar i magen när du ser honom/henne? - I början när man va nykär...
Är du svartsjuk på andra tjejer/killar? - Ja, men inte lika mkt nu som förut...


Om er:

Hur träffades ni första gången? - Boggberget kanske?
Bor ni långt ifrån varandra? - I samma hus?
När blev ni tillsavdmmans? 24/6-04
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? - Lite grann :P
Vad för slags filmer ser ni på tillsammans? - Allt!
Har ni sovit över hos varandra? - Ja han hos mig mest...
Har ni bråkat någongång? - Ja klart man har det, det behövs ibland...
Vem håller fjärrkontrollen? - Jag! :P haha...
Vad har ni gemensamt? - Allt...
Har ni samma åsikter om saker? - Ja ibland...
Planerar ni framtiden ihop? - Ja de gör vi =)
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - 1 månad kanske?
Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra? - Ja klart de...
Hur länge kommer ni vara tillsammans? - Föralltid hoppas jag men det får ödet bestämma ;)


♥Ett av de första kortet på oss tillsammans♥


0 kommentarer: