BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag, april 27

Chafför...




Japp, kom nyss hem dåe...
Madde ringde mej o va i stort behov av sällskap så ringer hon mig av alla :P
Bejb <3

Så då vart man chafför dåe, fullt i folk nere på bynn idag o många söp på en söndag :S
Aja :P

Kul va de iaf...

Tjäna 300 spänn på att åka till Karlsarvet. :D

Så då missade jag juh "Herre på täppan" :( Får leta efter nån repris nånstans. Nån som vet vart?

Nej nu ska ja fan sova....
Ska juh jobba imon...
Gå upp vid 11 eller nå och duscha, klä på sig, sminka sig, äta frukost, åka ner på Mora, shoppa lite grann försöka hitta en ny Bh när alla andra börjar bli lite välanvända...
Sen börja jobba kl 14.30 de ska man väl hinna? Seg på morgonen AB.

Så vart man erbjuden 15.000 för min bil :P Wohohooo.... Vadå klipp till! Så får höra sen med honom om han ska köpa min bil dåe.... Lägga upp den på blocket snart da... Eftersom många tydligen vill ha min bil :O -Whaaat??

Lyckades göra någon döv iikväll med :S illa, fan får skylla sig själv om dom säger höjj volymen när dom sitter därbak...

Aja...
Thats life!

0 kommentarer: