BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag, april 28

Tisdag...


Idag va jag nere i Mora o for o hälsa på lite på Rasmus o tog schemat till i sommar :D

Kommer bli så jävla roligt, andra sommarn irad :D

Heltid där Rasmus sen halvtid på Yvraden, shit mkt jobb i sommar, bra bra :D

Får man se hur det blir i höst då man börjar plugga igen sen hur de blir på jobbfronten då...

Sen va jag o mamma o älskling till Sollerön o skulle titta på grodor vi såg EN! Wohoo *Lr Inte*

SNuskdjur...

Sen for vi hem till min morbror o hans fru o kollade på hundvalparna som far iväg nästa vecka... Så himla söta, en höll på gräva mig i röven hela tiden XD Haha så underbart söta... MASSOR med pussar fick man. 6 valpar o 3 vuxna hundar :P

Vill också ha en hund men ja kan inte för jag e allergisk, :( Får nog duga med kattjävlarna i framtiden... :P


Kolla in min morbrors/hans frus hemsida... :p http://www.puckolinas.se/

1 kommentarer:

Sofiaa sa...

Naaw så söta!!