BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag, april 21

Måndag :D




Hej alla som läser min blogg ( vilket är nog inte många ) Vad ska jag med den till dåe? Undrar jag...
Kommentera ALLA som läser är ni snälla...


Söndag:
Då orkade ja inte skriva nått för de hände väl inge speciellt mer än man va i Orsa o tittade på en bil till mamma som inte va nått att ha. Sen åt man pizza på Macken där som dom har 10kg ost på *usch*
Så de blev inte mkt pizza där...
Sen åkte vi hem o ja fick världens huvudvärk så fick lov lägga mig i sängen ett tag. Sen har ja väl bara pratat i telefon o setat framför dumburken....


Idag då Måndag:

Då åkte jag till älskling på morgonen och låg o myste kl 9.00. Sen somnade vi och vaknade kl 12.00 Oj da :S
Sen så åkte jag o älskling på Kaffestugan o åt "frukost" marsinpan tårta och kaffelatté men älskling tog en gammal hederlig Cola. :P
Bjöd honom för jag fyller år imon :D Och då vart det juh så klart att man fick hoppa in för en som är hemma med sjukt barn. Aja, lite x-tra pengar den här månaden xD
Sen fick ja lov köpa ett nytt linne idag för mitt andra slet Andreas sönder :P *Inga Kommentarer* - om hur de gick till :p

Sen köpte man en tårta för att bjuda Slussen på :D
Så himla gulliga personalen och ungdomarna är dåe. Dom sjöng "Ja må hon leva" för mig :D
Oväntat....:P
Och Andreas va juh också med o sjöng för mig :D Taack:p

Efter ja jobbat klart med "han" så spelade jag och Andreas biljard på Slussen o blev kvar där för att se film :D
Men sen åkte vi så det inte skulle bli alltför sent att komma hem...

Mysig dag! :D

1 kommentarer:

Sofiaa sa...

Jag läser, men man orkar liksom inte kommentera varje dag för man vet inte vad man ska skriva XD