BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag, april 18

Framfull...




Idag är det lördag.
Fan vad kul det var igår :D

Kom till personalfesten strax efter kl 19 och så drack man en öl på vägen ner som skummade över i bilen för mamma kör i groparna på vägen :S

Så då vart de mingel. Va väl till och från typ 12pers där. Vart bjuden på skitgod mat! =)
Massa massa lek. Stampa ballong, gissa ljudet, speedy gonzales kalla vi en lek, m.m.
Och en lek bestod av att öppna en cola med papper sunt om med bara bestick - Fan var juh KUNG på den leken jag :D *hehe*

Haha så var man yngst på plats... :P

Vart väl inte så himla full där som man skulle önskat att man vart fast man drack så mycket :S
Fan 4 öl och en halv 70:is...
Älskling kom och hämtade mig sen när alla börjat åka hemåt så fick han skjutsa hem 2st :P
Kom hem strax efter kl 3.

Älskling väckte mig kl 11 typ. Så då gick man upp o duschade för luktade fan rök sen dom andra har bolmat som fan.

Så nu har älskling o pappa gått ut för att kolla handbromsen åt Andreas.
Så sitter här o skriver ett inlägg. ^^

Men nu ska jag gå ut och städa bilen tänkte jag :P

Mår prima idag :D
Lite trött o sånt men men....
Nästa helg blir det av igen :D

Bye bye

0 kommentarer: