BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag, april 14

Tisdag





Idag vaknade man kl. 12.10, lite sent :S

Och både pappa och brossan ligger med magsjuka och jag är hemma och hoppas att jag inte blir det.
Men har känt av något underligt i magen de två senaste dagarna. Har lite småont i magen men de får inte blir värre. Orkar inte bli sjuk!!

Imon ska jag träffa älsklingen :D
Det är den enda dagen han e ledig på hela veckan så då måste jag passa på att träffa honom :)


Igår va ja och träffade Madde nere på byn och vi satt och prata om massor :D Så himla trevligt att vi lyckats hitta kontakten igen! Vi får hitta på något nån mer gång sa vi :P

Sen har jag tagit upp kontakten med Jessica igen :D


Så idag ska jag nog bara vila mig och inte göra nått annat i risk för att smitta någon annan.

0 kommentarer: