BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag, april 15


Idag har jag varit hos tandläkaren och slapp och betala pga mitt klagande :D Woohoo. Det lönar sig ibland. Men fan har dom lovat en tid och gett den till någon annan får dom stå sitt kast!

Sen efter det for man till Älsklingen och blev bjuden på Spagetti&Köttfärssås A LA Andreas. :P
Så himla gott om man önskar man kunde ätit mera men orkade inte äta något.

Har inte ätit riktig mat på fyra dagar.
Jag har känt mig illamående, ont i magen och allmänt dålig o seg.

Så får man reda på att "rykterna" stämde, att det va vattnet i Evertsberg som va dåligt - som de sa på Regionala Nyheter sa pappa då jag kom hem.
Tur att jag inte har blivit så dålig som många andra har :S
Mamma har inte känt nånting, Underligt det där. Andreas hade juh också blivit lite dålig också sen han va här i helgen.

Så har man myst med älskling idag, han botade mig nog för allt ont jag hade. För de har blivit mycket bättre :D
Så åkte man hem på kvällen så såg man att mamma hade satt upp lappar med "drick INTE vattnet" på *Haha*

Och imon e jag ledig får se vad man hittar på för nått dåe, skulle ha färgat håret och städat ur bilen. Hoppas på finare väder och inte regn o tråkväder.

Nej nu ska jag nog se nån film lr nått :P

1 kommentarer:

Sofiaa sa...

Jihoo jag drack vattnet - och spydde som ett as. Men vi har fått dunkar ner från bynn med friskt vatten, skönt.