BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag, maj 2

Dagen efter...





Ja nu ligger man här i sängen med datorn i knät...

Älskling har nyss åkt hem så nu får man sova själv inatt :(

Ja i helgen har man haft fullt upp hela tiden...

torsdag kväll kom älskling hem till mig efter jag vart chafför åt morsan i volvon o raggat runt hela bynn o klitten o rot osv... Fan helt jävla dött nere på byn på valborg.

Fredag gick man upp tidigt och for till Rättviksmarknad o åt langos som e så jävla gott :D
Hitta väl lite iaf... Solglasögon o en klänning :P

På kvällen var de ös som fan hemma hos Daniel o Fiaa Ståhl <3 style="font-weight: bold;">HÖG nivå :p

Sån jävla rolig kväll, de får vi fan göra om! :D
Och fan vad i helvete vad full jag blev, oj oj oj...
Blandade fan allt, öl, grogg, cider, Xanteshots som man fick av brudarna :P De va juh gott juh :D
Fiaa söp ner mig skyller vi på ;) *Fiaa va de inte så?* XD Hehe...

Gick hem vid 2 tiden om man minns rätt!? Älskling o jag blev så trötta så då gick man hem o la sig o kånkade på kubbspelet ja hade med mig som vi spelade när de va beckmörkt ute :P *Haha*

Sen kändes det att man druckit för mkt, Tihihii... Sen vid 4 tiden på morgonen hälsade "Ullrik" på :S
Sen vaknade jag kl 8 igen o gick upp o gjorde oboy o la mig igen sen klev man upp vid 11 tiden. Usch usch usch, grädden gjorde så man inte blev bakis så man va fortfarande full när man vaknade *Illa*
Och älskling låg o sov medans ja va uppe o sprang...
Men sen gick det över framöver dagen...

Så e man så hurtig dagen efter (iaf jag) brukar städa o det ena o andra, men idag så pillade jag o älskling bort mina bakljus o satte på mina andra mörkare "tonade" bakljus och drog bort dekalerna fram o bak. Fint :D
Så nu funderar jag på att även tona mina främre sidorutor :P
Så nu vill ja till Blg o handla lite o byta klädsel i bilen igen....

Har kommit fram till att jag vill ha kvar golfen ett tag till när jag ändå bara pendlar med den o åker så mkt så då sparar jag pengar till massa annat genom att ha kvar mitt billiga åk än att lägga ut 1000 kr x-tra på skatt genom att köpa en 855:a de får nog bli lite senare det.
Lägenhet e det ja vill kosta på isf ist för bil! Jävla Morastrand -ge mig en lägenhet i sommar!!! Eller Hoppas att Jessica o Ola får tag i ett hus så vi kan ta över deras hus i Nusnäs :P Tihihi *Blinkar med ögonen åt Jessica*

Sen så har vi myst o tittat på Sagan om Konungens Återkomst :P

Robinsson har man juh sett också :P

Nu blir det väl att titta på början av Robinsson som man missade pga, matlagning...

Nej de va skitkul igår Tack för en skiiitkul kväll allihopa! <3

Vårkänslor har kommit som fan nu så man längtar verkligen efter sommaren o allt skojj man vill göra...
Men tyvärr tar man på sig för mkt jobb men men bara fint det med :D

Älskling har alla bilderna sen igår ska väl få dom på måndag på usb-minnet :P

Yeees, Ha de gött!

Imon ska ja ge mig ut på årets första "sommar"fisket utan pimpelspö :P Wohohoo, Nån som vill följa med??

3 kommentarer:

Sofiaa sa...

Ah fy fan vad jag garvade åt Gegers bilder, herrejävlar vilken fest vi hade! Klockren!! :)

Jessica sa...

Vi var oxå på rättviksmarknaden i fredags (: att vi inte sågs då!!. :P <3

Fiaa sa...

SV: Det är blogg.se jag kommer fortsätta att använda. kram