BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag, maj 8

Fredag :D






Ja vart ett tag sen jag skrev sist...
Har inte hänt så mycket speciellt kul att skriva iaf så...

Skriver när jag får lust till det.
Men det får bli ett litet inlägg nu iaf...

Jaa. Det som har hänt efter Fiaas fest är väl att de inte blev nå fiske på söndagen för mig som jag skulle göra. Då blev det städdag ist. Tråkgt, men måste göras.

Måndag: Skulle jobba men så blev det inte (jävla sull hela tiden) :@ Så skulle älsk följa mig hem :D
Tisdag: Roadtrip till Borlänge, handlade som fan både jag o älskling :D Köpte en ny bilklädsel (har ej hunnit knäppa kort) Som jag o älskling bytte :PBytte till röktonade bkljus också, Niice :P Sen åt vi Thaimat i centrum i Blg såå jäävla gott :D
Firade vår 4års förlovning lite tidigare tyckte jag, för vi kommer inte ha tid att fira den senare. Men då vi vart ihop i 5 år ska vi göra nånting kul, men vet inte vad :D *Hehe*
Magen blev stor efter maten kan jag säga...
Onsdag: Bytte bilklädsel i min bil, myste tog de lugnt..
Torsdag: Åkte ner på bynn en vända i pissvädret och året första åska kom :D Wohoohoo vad mysigt :D Älskar åskan... Sen spelade vi lite gammalt PS rally spel *Haaha* Jag vann!!! Älskling va arg för jag körde ett så "orent" spel :P
Fredag: Nu - Ligger i sängen och kunde int somna om när älskling åkte =(
Ååå vad klockan e tidigt, vid den här tiden brukar ja sova. ZzzZzzz....

Ja idag ska man väl försöka hitta på något. Madde har saknat mig som fan, ringt nästan varje dag o skickat sms, men har haft telefon på ett helt annat ställe än med mig så...
Får skicka ett pms till henne ida o höra vad hon ska göra ikväll...

Lata mig ska jag göra idag tror jag...
Äta frukost till att börja med känner jag, börjar bli ganska hungrig efter man vart vaken i 2 timmar...
Fiska i fin vädret idag kanske dåe :D
Ut o gå?

Ja, sen har jag lämnat tillbaka Elvis :( För han gick inte tillslut ihop med varken mina råttor eller oss andra. Jävla cp han e...
Blev inga råttbebisar heller :( Så ja bytte till en annan, till en hona.
Hon va så jäkla liten :D
Så älskling döpte hon till Plutten :P *Hehe* Såå sööt hon e, snäll o sprallig :D



Näääjj, nu ska ja dricka Oboy :P

0 kommentarer: