BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag, maj 8

Jobb :P


Woohooo! Fan vad glad jag är :P

Min chef ringde mig nyss i lite olika ärenden!

2av dom var att jag blev erbjuden 2 olika jobb :D

Tackade JA till båda så klart, men den ena till i hösten ev. För jag e uppbokad hela sommaren.

Den ena ska jag kontakta själv så blir det en inskolning också... :D

Wohoooo....

Fan ibland går det bra...

Jag kommer ihåg när man tog studenten hur man undrade hur allt skulle lösa sig med jobb o så i framtiden. Jag har varit arbetslös en månad som mest :P

Två jobb i sommar det 3dje jag har nu håller på att avvecklas. Två jobb till att vänta.

+ Alla vikarie jobb jag har överallt. Sen fölkhögskola på det. :D

Faaaan vad nice! :D

Bara lägenheten som fortfarande fattas... Får ringa morastrand och klaga nån dag...

Yeeess (Y)

0 kommentarer: