BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag, maj 8

Rörigt...


Ny Tattoo? :P

Ja idag är det en sån där dag då allt går fel :P

Startade datan och skulle kolla igenom allt jag brukar. Men nej då. Blev sittande kvar där, populär man vart dåe. Och mobilen gick het också...

Så skulle man laga mat och skrev på msn och blogg o allt annat typ 10 saker samtidigt + att jag pratade med älskling i telefon.
Så stekpannan gick loss het på spisen och det kokade som fan. Brände vid äggen :S

Sen när man pratar med chefen, jobben, morastrand, så sitter man där - Ööö?, eehmm?
Och glömmer bort allt vad man skulle säga som man nästan övat in innan.

Uttöver det så glömde ja bort att ge alla djur mat, sen skulle jag ut o fiska tänkte ja o komma ut lite men nej nej...
Men plockat i och ur diskmaskinen har jag gjort iaf utan något gick fel. :D

Sen har jag t.o.m gett fan i att klätt på mig o bäddat sängen osv. SULLDAG!
Nu sitter jag här i myspyskläder och skriver lite...

Ska väl snart till Madde tror jag :P
Så måste klä på mig snart dåe...

Taack Fiaa <3 för hjälpen med min blogg, men nu när du lärt mig hur man gör, så vet jag inte vad jag ska ha för nått. Hur ska min blogg se ut!? :O

Tänker på:
-Kryssning ( Till firandet av mig och Andreas som varit ihop i 5 år 24/6).
-Jobb i sommar (får inte jobba mer än 165h i månaden).
-Inskolning av nytt jobb.
-Att jag tackade nej till ett till jobb ( Pga; har redan så mkt jobb att jag har inte tid)
-Folkhögskolan som börjar i höst.
-Allt jag vill göra: festa, fiska, DBV, CCW,
-Vad man ska ge sin kille som fyller 21.
-Ska man lägga ut mera pengar på golfen eller inte, sälja/behålla? Spara pengar eller inte?
- Morastrand får aldrig en lägenhet, hyra hus nånstans ist?
-En till tattuering? Vad och vart?
- Vill skaffa hund igen. Men osäker om jag tål den. (allergisk) isf ska de va: amstaff, amerikansk bulldogg, eller en pitbull.
Ska man ha hund ska det vara något riktigt, inte nån liten jävla fjant som bjebbar som man kan vifta omkring i kopplet.
Då kan man lika gärna köpa en råtta ist för en chiwawa...
Nog e dom söta (vissa ) men jag skulle aldrig kunna köpa en själv!

Nej nu ska jag göra nå annat än att beklaga er om mina tankar :P

0 kommentarer: